Tuesday, November 16, 2010

Adiós

Salam sejahtera ke atas kamu...

Sekarang pukul 10 pagi. Aku baru siap kemas barang utk balik. Sebentar lagi aku akan memandu sebuah Liteace milik arwah tok wan (atuk) untuk pulang ke kampung halaman. Terasa penuh kebanggaan di hati ini. Tapi kegusaran tetap berada di sanubari. Liteace tu gear manual, dan aku x berapa arif drive manual ni. Terutama nak naik bukit. Waduh2, cabaran.

Hmm, dalam perjalanan jauh, drive sorang2 memang ternyata membosankan. Apabila di check sistem audio, alhamdulillah berfungsi. Harap2 perjalanan ini tak la seboring yg aku bayangkan. Pernah sekali, akibat terlalu bosan aku terlelap time drive. Pergh..sangat mendebarkan. Astaghfirullah, time camni pi cerita sebegini pula. Tak bagus!!



Old skul, pilihan aku.


Perjalanan mesti sentiasa ceria.


Tadi sempat aku blogwalking. Seorang sahabat mengingatkan agar baca doa dulu sebelum mulakan perjalanan. Aku dah lupa pulak pasal tu. Trimas. Dan trimas juga ditujukan kepada sorang lagi sahabat yg menemani aku gi amik Liteace.


Esok dah Hari Raya. Selamat beraya semua. Maaf zahir batin.
Jangan lupa mandi sunat dan solat sunat aidil adha.
Selamat beribadah korban.

Ok, selamat pulang semua. Doakan perjalanan aku lancar.


*Gambar hanya gambaran.
Assalamu'alaikum...

No comments: