Saturday, February 2, 2013

Nak Mula Balik

Bismillah...

Setelah sekian lama aku pause dari blogging, malam ni aku amik inisiatif nak start balik. tapi tak tau la start tu maksudnya start terus atau akan pause balik. Haha.

Sebenarnya aku telah atau dalam BI-nya, I was inspired to post this entry lepas tengok satu blog ni yang sangat canti dan penuh warna warni walaupun background dia hitam legam. Tapi seriously, sangat inspired! Penuh gambar dan tak nampak plastik. Tau kan plastik di sini maksudnya apa. Jadi, oleh kerna itulah aku telah buka balik blog yang dah berapa kurun tak update ni.
Kalau tak mula sekarang, bila lagi ye dok?!

Sebab blog tu juga, tadi pun aku ada selongkar gambar2 dalam hard disk sebab nak upload kat sini lah. Rasa tak meriah kalau tak ada gambar. Aku pilih gambar ni sebab aku rasa gambar ni antara saat2 yang best dengan member.


Gambar ni ambik masa buat assingment untuk subjek EDU3106. Scene ni kat perkampungan nelayan. Tak ada la kampung sangat, tapi lebih macam tempat singgah nelayan parking bot dan punggah barang. Bila tak dapat idea lagi nak amik gambar, ini pun jadi lah.

Lagi satu, aku sangat teringin atau kata lain, rindu nak memanfaatkan waktu, menikmati masa dengan jalan-jalan dengan kawan-kawan. Kalau tak jalan sekarang, bila lagi kan....bukan apa, kita dah tak banyak masa nak bersama....sob sob.

-end-.....teehee


4 comments:

AMD said...

edu 3106 subjek pa ha?

Asyraf Ridzuan said...

lawa2... bila nk mkn eskrem?? haha...

aminaim said...

Haha. Sorry. Edu3105, teknologi dlm pendidikan. Edu3106 sem ni, budaya dan pembelajaran

aminaim said...

Haha. Nti kena plan lain..
Haritu punya aku dah mkn. Heheh