Thursday, October 7, 2010

Cari...cari

Sekarang, aku sedang listening to a song by Sami Yusuf, My Ummah. Very nice song. Sangat layan...

.....

Lately, aku agak serabut dengan hidup yg sedang dilalui. Sangat banyak perkara di luar kotak pikiran aku berlaku. Result test Math 1 yg ntah apa-apa. Orang sekeliling aku pun semakin berubah. Bukan berubah wajah, tapi attitude. Adakah ni tanda aku semakin mengenali perangai-perangai mereka? atau keadaan sekeliling telah buat mereka sendiri berubah? atau keadaan sekeliling yg berubah?

.....

Tadi aku baru balik dari training nasyid. Berlatih dgn orang yg aku x rapat dan kurang bercakap buat aku kadang2 rasa susah nak masuk. Tapi aku mencuba. Aku ingat aku ni jenis orang yg mudah mesra dengan orang. Ternyata ia salah. Uhuk2, macam mana nak jadi cikgu cmni.



*sebenarnya aku masih dalam proses nak mengenali diri. Apa yg ada dalam diri ni. Kelebihan, kekurangan dan segala.


5 comments:

Anonymous said...

we start from zero n we are going fill it until 100%!! keep it up my frend!! i'm supporting u...
hehhe...
talking about prangai da brubah...is that including me??? hohoh

aminaim said...

GO!GO!! oyeeeaahhh!!hoho
emm, u? kinda..
makin matang anda saya lihat..=D

Asyraf Ridzuan said...

betul2...bnyk yg dah berubah...

Anonymous said...

aik acap?? hg nk kata ak brubh k cmne nie??

Asyraf Ridzuan said...

haha... aq nak ckp yg bnyk benda dah berubah... bkn hg...:)