Friday, October 8, 2010

ISULI

Perasaan ini berbaur-baur rasanya. Diulik sebati dengan pelbagai rasa. Manis, pahit, gembira, suka, riang dan terkinja-kinja. Bukan niat untuk aku melukakan hatimu. Bukan niat aku menyembunyikan dirimu. Sekian tahun ku cuba sunyikan mu wahai belog, daripada menjadi mangsa manusia2 yg suka berjalan-jalan ke setiap muka surat. Aku risau. Aku khuatir, kalau-kalau rahsia dilubuk hati ini terurai. oh...

(3 minit 23 saat kemudian)

aku bermimpi rupanya...isuli. eh..eh..ilusi

p/s: jgn tidor time blogging

0322 a.m

4 comments:

Anonymous said...

alngkah sadisnyer...

aminaim said...

uhuk2, jgn menangis ya

Liana Azmi said...

berangan lebeh kau yer !
nie kau pehal 2 blog kau ade ?
sajeee je nak bikin HOWT kan kau
huhuhu -___________-

aminaim said...

eh, cmna kau bleh kat sini ni??
alamak, kantoi...uhuk3

hehe, aku kan lg femes dari kau.. terpaksa la prepare 2 blog..kui2